FANDOM

Évnyitó és évzáró, nemzeti ünnepekSzerkesztés

Ezek az ünnepségek majdnem ugyanúgy zajlanak, mint más iskolákban: a különbség csak annyi, hogy minden évben más-más osztály a felelős a műsorok összeállításáért, bemutatásáért - az egymással versengő osztályok így változatos, mindig színvonalas művészi élménnyel emelik az ünnep fényét.

Mazsi-buliSzerkesztés

avagy Mazsola-bál - a kilencedikesek számára a legfontosabb rendezvény - legalábbis jobban készülnek rá, mint az órákra.

thumb|300px|right

Adventi készülődésSzerkesztés

A téli szünet előtti utolsó tanítási napon a tanórák helyett kézműves foglalkozások, előadások, beszélgetések, gyertyafény, déligyümölcs- és csokoládéillat várja az iskola diákjait, tanárait, vendégeit.

Karácsonyi ünnepségSzerkesztés

A téli szünet előtti utolsó tanítási nap délutánja koronázza meg a délelőtti foglalkozásokat: ilyenkor az iskola nyugdíjas dolgozóinak kedveskedünk ünnepi műsorral, melyben a diákok mellett tanárok is fellépnek. Az ünnepség nem zártkörű: volt diákok, szülők, érdeklődők zsúfolásig meg szokták tölteni a nézőteret. 2011-től az iskola új díszterme ad helyet a rendezvénynek.

BáljainkSzerkesztés

Az iskola számára a báli szezont a január közepén megrendezésre kerülő Szimpátia-bál nyitja, mely az iskolához különböző módon kötődő felnőttek - szülők, tanárok, öregdiákok - számára nyújt színvonalas kikapcsolódást. Rendkívül népszerű rendezvény, 150-200 fő közötti létszámmal szokott zajlani.

Február elején rendezzük a szalagavató bált, melyen - bár a végzős diákok a főszereplők - az iskola diákságának jelentős része meg szokott jelenni.

A sort a Nagy Lajos-bál zárja: ezen a bálon diákjaink alkalmi öltözékben ismerkedhetnek a valódi bálok hangulatával.